Известие

Collapse
No announcement yet.

Масло по двигателя

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Масло по двигателя

    Имам един проблем и той се явява в това, че под дроселовата клапа всичко е в масло. Маркуча от сепаратора, който влиза в дроселовата клапа е винаги в масло. Отдолу под клапата олива яко и е омаслено навсякъде, чак до стартера.
    Нивото на щеката пада. За 2000км пада малко над средата. Не съм забелязал да пуши синкаво отзад.
    Капеше и от капака на клапаните, директно в/у изпискателния колектор, но залепих гарнитурата с черен силикон и оттам спря теча.

    Някакви съвети къде да търся проблема?
    Sport Wagon 2.0TS|LPG

  • #2
    Първоначално публикувано от Friday Покажи съобщение
    Имам един проблем и той се явява в това, че под дроселовата клапа всичко е в масло. Маркуча от сепаратора, който влиза в дроселовата клапа е винаги в масло. Отдолу под клапата олива яко и е омаслено навсякъде, чак до стартера.
    Нивото на щеката пада. За 2000км пада малко над средата. Не съм забелязал да пуши синкаво отзад.
    Капеше и от капака на клапаните, директно в/у изпискателния колектор, но залепих гарнитурата с черен силикон и оттам спря теча.

    Някакви съвети къде да търся проблема?
    А изчистили сепаратора?

    Comment


    • #3
      Цъ, въобще не се сетих за него, защото го бях чистил превантивно преди 3г.
      Sport Wagon 2.0TS|LPG

      Comment


      • #4
        Колеги, моля за съдействие, може ли да ми приложите схема на картерната вентилация на Alfa Romeo 156 2.0TS CF2.
        Sport Wagon 2.0TS|LPG

        Comment


        • #5
          Нещо не я намирам тази схема в E-learn за 156.

          Това е схемата от 166 2.0 TS:



          Би трябвало да е същата.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Ако е запушен сепаратора,като надуеш с уста ще преминава ли свободно въздуха.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от bat_borko_ Покажи съобщение
              Ако е запушен сепаратора,като надуеш с уста ще преминава ли свободно въздуха.
              Преминаването на въздух не е критерий за добре работещ сепаратор.

              В крайна сметка - сепараторът трябва да е чист за да може да улавя ситните маслени капки и по възможност по-голямо количество маслени пари да кондензират върху него.

              Дори и да преминава въздух, ако той има сериозни наслоявания, това води до влошената му работа.
              Last edited by ecotronic; d.m.y г., 15:36.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                Ок мерси,значи ще трябва да сваля капака да го почистя че вдигна разхода на масло.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Нещо не я намирам тази схема в E-learn за 156.

                  Това е схемата от 166 2.0 TS:



                  Би трябвало да е същата.
                  Мерси ecotronic! Имаш ли представа този маркуч 1 в смукателният колектор ли отива, и има ли някакъв клапан там?
                  Sport Wagon 2.0TS|LPG

                  Comment


                  • #10
                    Да, маркуч 1 отива във всмукателния колектор. Не знам, дали има клапан, но логиката сочи, че трябва да има. В противен случай пътят: маркуч 2 > пространството под капака на клапаните > маркуч 1 би байпаснал дросела, което е недопустимо.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      Маркуч 2 е постоянно отворен, а маркуч 1 има клапан (просто пружина с тапичка) , който отваря при силен вакум - високи обороти или режим "моторна спирачка" .
                      156 2.0TS

                      Comment


                      • #12
                        Супер сте точно това ми ще погледна, защото точно при високи обороти и моторна спирачка май нищо не се отваря и се лее отгоре и смърди на умрело в купето.
                        Тази седмица почвам да поразглобя там да видя какво точно се е случило, но да питам този "клапан" в маркуча ли е или е отделно тяло - смисъл ще имам ли достъп до него, като се завра там. Уфф, въпроса ми е сменяемо ли е!
                        Sport Wagon 2.0TS|LPG

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Friday Покажи съобщение
                          Супер сте точно това ми ще погледна, защото точно при високи обороти и моторна спирачка май нищо не се отваря и се лее отгоре и смърди на умрело в купето.
                          Тази седмица почвам да поразглобя там да видя какво точно се е случило, но да питам този "клапан" в маркуча ли е или е отделно тяло - смисъл ще имам ли достъп до него, като се завра там. Уфф, въпроса ми е сменяемо ли е!
                          Следя темата, че май и аз имам същия проблем...като влезе в по високите и в купето малко си смърди на гадно, а и разхода на масло ми е висок (но май проблема ми е другаде, което не пречи да се почисти сепаратора де)

                          Comment


                          • #14
                            ..и аз да се вкл. по темата..,старият маркуч(номер.1)се беше разпаднал почти и май няма да се занимавам с глупости,щото сложих обикн.маркуч(без клапан)и ела да видиш като я опънах на 5-та по магистралата,като намалих после отзад така пушеше,все едно парен локомотив...ами май ще го изкарам маркуч и директно затапвам входа към всмук.колектор
                            THERE IS NO EASY WAY OUT.SLY IS AWESOME GUY-
                            http://www.youtube.com/watch?v=MwPb7...eature=related

                            Comment


                            • #15
                              Опитай първо да го затапиш с ръка на работещ двигател и после прецени дали да го запушиш Ремонтен комплект за клапана се продава, мисля 12-13 лева беше...
                              Alfa 156
                              ::::1.8ts::::144hp::::'98:::::
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X